Halloween Costume ideas 2015

Këto modele flokësh po ju tregojnë shumë të madhe në moshën e saj!

Është shumë e vështirë të gjesh modelin e duhur të flokëve. Ndonjëherë ngjyra apo prerja ju tregojnë më të madhe në moshë dhe njëkohësisht mbulojnë tiparet tuaja më të bukura.

Shikoni galerinë për të parë disa nga gabimet që bëhen zakonisht dhe, bëni kujdes herën tjetër kur të shkoni tek floktari.
Shmangni modelet e “nuseve”, pra kapjet e fryra dhe të ngrira. Sa më natyrale aq më mirë.

Flokët e gjata përveç se janë shumë të vështira për t’u patur kujdes, por edhe ju japin më shumë vite seç mund të keni realisht.

Variacionet në ngjyra, në vend të një ngjyrë të vetme, ju japin dritë dhe ju tregojnë më mirë.

Variacionet në ngjyra, në vend të një ngjyrë të vetme, ju japin dritë dhe ju tregojnë më mirë.

Kur përdorni pjastrën apo bëni onde si këto në foto, sigurohuni që të duken pak të çrregullta.
Nëse prisni balluke sigurohuni që të jetë i qartë drejtimi i tyre dhe hapësira në të cilën duket balli të jetë e duhura për ju.

Post a Comment

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget