Halloween Costume ideas 2015

Apple do të prezanton më 15 mars pajisje të reja




Kompania digjitale më e madhe në botë 
Apple më 15 mars do të zhvillojë një konferencë , ku do të prezantojë telefonin e ri 4-inç iPhone 5SE, tabletin e ri iPad Air 3 dhe opsionet e reja të AppleËatchit. 
Kjo është konferenca e parë që do të zhvillohet nga kompania që nga muaji shtator i vitit të kaluar.


Apple më 15 mars do të prezantojë telefonin e vogël që zëvendëson iPhone 5S. iPhone 5SE do të jetë i pajisur me procesor A9, kamera më të mira dhe shërbimet e reja si “Live Photos” e “Apple Pay”. 
Raportohet se çmimi i tij pritet të nisë nga 450 dollarë për versionin 16GB, dhe po ashtu do të ofrohet edhe modeli me 64 gigabajt hapësirë të brendshme.

Ndërkohë iPad Air 3 mendohet se të vijë me shumë përditësime dhe ndryshe nga ai i fundit. Po ashtu do ketë edhe zmadhues më të mirë të zërit, tastiera e mençur dhe dritat-LED në pjesën e pasme.


Ndërsa, Apple pritet të rifreskojë orën aktuale me rripa të rinj dhe sistem operativ.


Ende nuk është vënë data fikse se kur do të zhvillohet konferenca, por mesa duket muaji mars do të jetë suksesi i radhës nga Apple./GazetaExtrem

Post a Comment

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget