Halloween Costume ideas 2015

Matt Miazga kompleton transferimin në Chelsea nga New York Red Bull

Chelsea ka kompletuar transferimin e Matt Miazga nga New York Red Bull

Mbrojtësi qendror ndërkombëtar SHBA ka nënshkruar një vit marrëveshje katër-dhe-a-gjysmë në Stamford Bridge dhe të bëhet nënshkrimi i dytë Guus Hiddink i afatit kalimtar të janarit pas ardhjes së Alexandre Pato.


 "Unë jam shumë i lumtur për të nënshkruar për Chelsea, një klub me famë botërore me një reputacion për sukses të madh. Unë jam i kënaqur që të jetë në Premier League, në ligën më të mirë në botë, dhe nuk mund të presim për t'u takuar shokët e skuadrës dhe do të merrni, "tha 20-vjeçari për faqen zyrtare të klubit.

Post a Comment

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget